Mevlana'dan

Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
ister kafir, ister mecusi,
ister puta tapan ol yine gel,
bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir,
yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel...

Şu toprağa sevgiden başka bir tohum ekmeliyiz,
Şu tertemiz tarlaya başka bir tohum ekmeliyiz biz...
Beri gel, beri ! Daha da beri ! Niceye şu yol vuruculuk ?
Madem ki sen bensin, ben de senim, niceye şu senlik benlik...
Ölümümüzden sonra mezarımızı yerde aramayınız!
Bizim mezarımız âriflerin gönüllerindedir.

13 Temmuz 2011 Çarşamba

duman - sor bana pişman mıyım?

Kimseyi beklemedim
Kimseden istemedim
Hiç kimseye soramazdım
O beni bağlar
Ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım

Anlamadan geçilmesin
Başka yöne çekilmesin
Yanlışım yok sanılmasın
O beni bağlar
Ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım

Doğruyu söyler
Hiç bana gülmez
Sor bana pişman mıyım

Herkesin günahı boynuna
Öyle bir adım atarsın
Yenilmeden gelirsin oyuna
Anlarsın

O beni bağlar
Ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım
Doğruyu söyler
Hiç bana gülmez
Sor bana pişman mıyım

Kimseyi beklemedim
Kimseden istemedim
Hiç kimseye soramazdım
O beni bağlar
Ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım

Doğruyu söyler
Hiç bana gülmez
Sor bana pişman mıyım

Herkesin günahı boynuna
Öyle bir adım atarsın
Yenilmeden gelirsin oyuna
Anlarsın

O beni bağlar
Ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım
Doğruyu söyler
Hiç bana gülmez
Sor bana pişman mıyım

O beni bağlar
Hiç bana gülmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder